zondag 22 januari 2012

Welkom op mijn blog!

Even kort iets over mezelf. Ik ben Annelies Verstappen, getrouwd en moeder van 2 kinderen. In januari 2011 ben ik begonnen voor mijn kinderen een sprei te haken. Toen dat klaar was dacht ik, en nu?? Het was midden in de zomervakantie (en zoals iedereen zich kan herinneren met veel slecht weer), dus op naar de winkel en garen gekocht om een 2 persoons sprei te haken.
In november werd ik uitgenodigd een haakworkshop bloemetjes haken te volgen en van het één kwam het ander. Inmiddels heb ik al aardig wat leuke dingetjes gehaakt en bedacht dat een blog aanmaken de volgende stap moest zijn. Ik ga nu eerst verder uitzoeken hoe dit werkt en mijn creaties volgen vanzelf. Tot een volgende keer!

6 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je blog! Ik hoop vele leuke blogberichtjes te gaan lezen met leuke haakprojecten! Happy posting ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Margriet, zoals je ziet heb ik vandaag niet stil gezeten...
      Ik heb nog wel meer gemaakt, dat zet ik er binnenkort in één keer op, daarna zal ik het netjes met linkjes en patroontjes erbij gaan doen.

      Verwijderen
  2. Hoi Annelies,
    Wat leuk een blog met alle gehaakte creaties! Ik mis er nog wel een paar :-)

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt die komen nog wel....die doe ik allemaal even in één berichtje en alles wat vanaf nu volgt komt er wat uitgebreider op te staan.

      Verwijderen