zaterdag 9 juni 2012

Zomaar wat gemaakt.....en volgens mij niets gemist van het voetbal!

Op Pinterest zag ik dit leuke "onderzettertje" en vanavond heb ik het geprobeerd het na te haken. Gelukkig maar geloof ik, want gezien de reacties op facebook heb ik niet veel gemist van het voetbal. 

Het na haken lukte eigenlijk best goed. Maar dan....wat zal ik er eens mee doen. Denkend aan een idee van Margriet (sparkelz creatief) vond ik dat het ook maar een sleutelhoesje moest worden. Dus nog maar één haken. Een grote kraal omhaakt en een koordje eraan. Aan het uiteinde een sleutelring en klaar.






 

2 opmerkingen:

  1. annelies ik ben nog maar kort lid van je blog ,maar je maakt mooie dingen daarom heb ik jou uitgekozen voor de sunshine award.lees maar op em blog wat dat in houd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, maar hoe pak ik dat aan? Gewoon alles van jou blog kopieren en mijn eigen antwoorden op mijn blog plaatsen? En hoe krijg ik dan dat plaatje van die award op mijn blog?

      Verwijderen