dinsdag 28 mei 2013

Helemaal in de bloemen! En Holy Stitch!

Ergens, ik weet niet meer waar vond ik dit ontzettend leuke bloemenpatroon. Mijn eerste bloem is een applicatie geworden op een I-pad hoes.


En het haakt zo lekker weg dat ik lekker door ben gaan haken.

Hierop aanhakend heb ik afgelopen weekend met Margriet de Muinck weer deelgenomen aan de Holy Stitch in de Blokhuispoortgevangenis in Leeuwarden. Wederom een zeer geslaagd, druk, maar oh zo ontzettend leuk hobbyweekend. (Voor een uitgebreid verslag kun je Margriet haar blog bezoeken.)

Ik had mijn bloemen tussen de andere spulletjes gelegd. En nog een paar meer gehaakt in de kleuren van de bloem met het knoopje.


Die kleurencombinatie liep zo goed dat ik tijdens de Holy Stitch daar nog een aantal van heb gehaakt. Ik had ze nog niet af of ze gingen met een nieuwe eigenaar de cel alweer uit ;-). Leuk als iets wat je maakt gewaardeerd wordt!

Met mijn verdiende geld heb ik weer leuke spulletjes gekocht bij Margriet. O.a een yarncutter van Clover. Erg handig als je je schaartje steeds kwijt bent. En een tafeldaglichtlamp voor op de camping.

Bij Yms Wolatelier (ook een jailbird van afgelopen weekend) heb ik nog dit oh zo leuke minikaboutervrouwtje gekocht. Past precies onder mijn vorig jaar gevilte paddestoel.






Op deze blog vind je ook een heel erg leuk verslag van de Holy Stitch maar ook een foto van een gevilt wandschilderij/kleed van dit Wolatelier. Zo mooi! Gewoon jammer dat we daar de ruimte niet voor hebben in ons huis.

Ik zeg: Ons weekend was geslaagd!

7 opmerkingen:

  1. ik zeg dat ook! en sorry lezeressen...de ipad hoes pronkt nu om mijn ipad! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk en wat een schattig minikaboutervrouwtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk bezig geweest! Ziet er kleurrijk uit en die mooie zomer maak je toch zelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T was gewoon weer te gecellig daar in Leeuwarden! En inderdaad de zomer maken we zelf (maar een beetje zonnig weer zou wel welkom zijn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. T was gewoon weer te gecellig daar in Leeuwarden! En inderdaad de zomer maken we zelf (maar een beetje zonnig weer zou wel welkom zijn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je mijn blog noemt, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan (had ook simpelweg de foto's niet, dus dank!) :-)

      Verwijderen