zondag 22 juni 2014

Van seizoen, naar twee seizoenen verder....ahum

De afgelopen maanden heb ik het nogal druk gehad met een inhuisverbouwing. We hebben een nieuwe keuken gekregen. Daar zijn we serieus in november al mee begonnen. Rondkijken, tekeningen laten maken etc. Oude keuken uitruimen, weg doen wat weg kan etc. etc. etc. Tussendoor wel wat gehaakt maar pas de laatste weken weer echt actief en zo heb je ineens een hele tijd niets aan je blog gedaan.

Toch wil ik jullie graag laten zien wat ik zoal heb gehaakt de laatste tijd en hopelijk vind ik meer tijd om vaker wat te posten ;-).

Ik ben begonnen met een trui. Inmiddels moeten alleen de mouwen nog, maar het is iets voor de winter dus ik heb nog even.


Ook helemaal hot zijn de Lalylala beertjes. Patroon gekocht en wat haken deze beertjes lekker weg.
Door de eenvoud met simpele oogjes zijn ze juist zo leuk.


Deze multicolor heeft wel heel snel via Marktplaats een nieuw thuis gevonden, dus gauw nog een keer aan de haak. Ik had alleen ogen met pupil en wenkbrauw uitgezocht waardoor het beertje een nogal sneue uitkijk kreeg. Dus dacht ik, ik maak er een konijn van. En met de armen over elkaar krijgt ie ineens een wat stampvoetende uitkijk. Zo van..."ik ben het er gewoon niet mee eens" .



Verder ben ik deze winter ook bezig geweest met de crochet along deken, alleen op mijn eigen tempo. Dat wil zeggen dat ik al over de 131 toeren ben. Daar zal ik een volgende keer een foto van plaatsen.

Ook heb ik nog een aantal patronen van Mala design gekocht waar ik me tijdens de komende vakantie op ga storten...ha ha....maar dat zal wel een jaar of twee duren denk ik wil ik daar alles van gehaakt hebben.

Groetjes,
Annelies


1 opmerking:

  1. leuk zijn die lalylala's he..heb der ook al 4 gehaakt.
    www.handmadebyjolanda.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen